Neem contact met ons op we staan voor je klaar.

Bel 020 - 210 10 81
di - za 08:00 / 21:00

Whatsapp 020 - 210 10 81
We reageren binnen één uur.

info@upperbloom.nl
We reageren binnen één dag.

Meest gestelde vragen

Hoe bestel ik plantenbakken voor op mijn balkon?

Je kunt je plantenbakken makkelijk online bestellen, dat doe je hier. Voer je postcode in om te kijken of wij bij jou leveren en volg de stappen. Na het plaatsen van je bestelling nemen we contact met je op voor het inplannen van een bezorg/installatie moment. Onze balkoniers installeren de plantenbakken op jouw balkon en vertellen je graag meer over de planten .

Passen jullie plantenbak haken wel om mijn balkonreling?

Zeer grote kans van wel! Er zijn natuurlijk 101 soorten relingen, maar wij hebben een oplossing voor bijna alle soorten relingen. Twijfel je? Neem contact met ons op!

Krijg ik echt een groen garantie? Hoe werkt dat precies?

Yes - Sir/Mam! Mits je genoeg water geeft. Wij hebben ons volledig gespecialiseerd in planten en bijbehorende voeding voor op balkons en terrassen. Hierdoor weten wij hoe we jouw balkon groen houden. Het is belangrijk dat je genoeg water geeft. Onze plantenbak heeft een bijzonder groot waterreservoir (3 liter), hierdoor hoef je in de zomer niet dagelijks, maar wekelijks water te geven. Door middel van de watermeter kun je eenvoudig op afstand zien hoeveel water er nog in zit.

Mocht ondanks dat je genoeg water geeft, een van de planten in de plantenbak het niet overleven, neem meteen contact met ons op via 020 - 21 01 081 of met een e-mail naar info@upperbloom.nl. Dan komen we zo snel mogelijk langs om de plantenwissel uit te voeren!

Kan ik kiezen welke planten ik in mijn balkonbakken wil hebben?

Nee, dat is helaas niet mogelijk. Aan de hand van het seizoen en jouw balkon situatie (de hoeveelheid zon - dit vragen wij tijdens het bestel proces), bepalen wij met onze experts welke planten het beste op jouw balkon passen. Mocht je echt een specifieke wens hebben kun je het ons altijd laten weten en dan kunnen we kijken of we hier rekening mee kunnen houden.

Ik heb Upperbloom plantenbakken op mijn balkon. Wanneer worden deze weer gewisseld?

Wij hebben het jaar opgedeeld in tweeën. Eind april (als de nachtvorst uit de lucht is) zullen wij de plantenwissel doen voor de lente/zomer. Rondom oktober zullen wij de plantenwissel doen voor de herfst/winter. Wij kiezen de planten die gedurende deze periode mooi zullen staan op jouw balkon.

Meer plantenwissels buiten de reguliere wissels is natuurlijk mogelijk, en mocht je die wens hebben dan stemmen we dat graag met je af! Neem contact met ons op.

Ik wil niet wachten tot de aankomende plantenwissel, kunnen jullie ook op korte termijn mijn planten omwisselen voor nieuwe?

Onze maandelijkse service fee is inclusief twee plantenwissels per jaar. Hiermee kunnen wij een groen balkon garanderen. Mocht je graag zelf een extra plantenwissel willen, dan is dat tegen betaling mogelijk. Bel 020 - 21 01 081 of stuur een e-mail naar info@upperbloom.nl voor meer informatie.

Ik heb al plantenbakken! Kan ik bij jullie alleen de planten afnemen?

Wij werken uitsluitend met onze eigen plantenbak. Dus nee, dat is helaas niet mogelijk. Maar weggooien is natuurlijk zonde! Als je wilt, nemen wij je oude plantenbakken mee. Wij vullen deze met onze potgrond en mooie planten, om ze vervolgens te doneren bij de voedselbank. Hierdoor maken we Amsterdammers met een kleine portemonnee blij met een groen balkon.

Wat is de minimale contractduur?

We hebben geen minimale contractduur en het abonnement kan je dagelijks opzeggen met één maand opzegtermijn.

Indien je binnen 12 maanden je contract opzegt, brengen we éénmalig € 15,- in rekening. Als je na 12 maanden je contract beëindigd, brengen we geen eenmalige kosten meer in rekening.

Ik wil graag mijn bezorgmoment aanpassen, hoe doe ik dat?

Je kunt een bezorgmoment aanpassen tot 2 dagen voor de levering. Wanneer je bezorging op bijvoorbeeld donderdag gepland staat, kan je deze tot en met dinsdag wijzigen. Bel 020 - 21 01 081 of stuur een e-mail naar info@upperbloom.nl met je huidige bezorgmoment en wij maken het in orde.

Hangen jullie de plantenbakken ook buitenboord?

We hebben veel vertrouwen in onze plantenbak houders/haken, maar uit voorzorg zullen wij nooit plantenbakken 'buitenboord' voor je installeren op het balkon.

Heb je geen cadeau code maar wel zin in een cadeau?

We got your back. Gebruik cadeaucode: magiktocheencadeau?

Staat hier je vraag niet bij?

Bel 020 - 21 01 081 of stuur een e-mail naar info@upperbloom.nl