Let op: Tijd voor een plantenwissel? Vanaf 3 oktober zijn onze winterplanten sets te koop in onze webshop.

Deelname webinar Regionaal Werkcentrum Groot-Amsterdam over diversiteit en inclusiviteit - Upperbloom
Tom van Ruitenbeek, mede-oprichter van Upperbloom, nam op 17 februari deel aan de webinar van Regionaal Werkcentrum Groot-Amsterdam (RWC) en Werkgeversservicepunt Groot-Amsterdam (WSP). Het thema: Hoe kunnen we diversiteit en inclusiviteit in deze krappe arbeidsmarkt inzetten?

Online bijeenkomst met ondernemers, HR-managers en programmamanagers

Regionaal Werkcentrum Groot-Amsterdam noemt over de online bijeenkomst: ‘Op verzoek van ondernemers organiseren we deze online bijeenkomst vol praktische tips, praktijkcases, polls, filmpjes en stellingen. Het doel? Na een uur heb je handvatten om je onderneming te versterken in deze tijden van krapte op de arbeidsmarkt. Hoe? Door ervaringen, tips en tricks te ontvangen van andere ondernemers, HR-managers, mensen van de werkvloer en programmamanagers Diversiteit&Inclusie.’

Er werd toegelicht welke dienstverleningen er beschikbaar zijn voor werkgevers en ondernemers. Ook was er ruimte voor het stellen van vragen door geïnteresseerden.

Andere tafelgenoten waren onder anderen Ben van der Knoop (Werkgeverspunt Groot-Amsterdam), Selma Nijhof (Regionaal Werkcentrum Groot-Amsterdam), Saskia Floore (Pantar), Hadewych Kleipool (Lindenhoff), Bettina Haarbosch (NS) en Henny Mulders (Centrum voor Inclusieve Arbeidsorganisatie).

De webinar terugkijken kan hier.

Samenwerking Upperbloom en Pantar

Upperbloom werkt nauw samen met sociaal ontwikkelbedrijf Pantar: we hebben een eigen kas bij Pantar in Amsterdam-West. Met deze samenwerking kiezen we voor meer diversiteit en inclusiviteit binnen onze bedrijfsvoering. Mensen die het (nog) niet zelfstandig redden op de arbeidsmarkt dragen met plezier bij aan het vullen, verzorgen en opkweken van de Upperbloom plantensets.

Meer weten?

Deel